گفتی که....

wellcome to our home

زیبا

 
گفتي که پــَر بکش ، برو از آسمان من
باشـد ، قبـول ، کفتر ِ نا مهربان من
 
هر بار گفته ام که : تو را دوست دارمت
پـُر مي شود از آتش ِعشقت دهان من
 
 
اين جمله که براي بيانش به چشم تو
افتـاده است باز به لکنـت ، زبان من
 
آنقدر عاشقـم که تو عاشـق نبوده اي
ديگر رسيـده کارد ، بر اين استـخوان من
 
نه ، شاهنامه نيست که تو پهلوان شوي
اين يک تراژدي ست ـ غم ِداستان من
 
يک شب بيا و ضامن ِ من باش نازنين !
وقتي دخيـل ، بستـه به تو آهوان ِ من
 
دل بــرکن و به شهـرِ دل ِ من بيا عزيز!
زخـم زبان مردم ِ چشـمت ، به جان ِ من
 
بايد که باز با تو خـدا حا فظـي کنـم
آخر رسيـده است به پايـان ، زمان من
 
زیبا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,سـاعت 23:10 نويسنده Mahan & Maryam
яima